fredag 23 april 2010

Real ångar på i ligan




Real ångar på men är det tillräcklig för att säkra ligaguldet?
REAL MADRID har ångat på i ligan men har torskat emot Barcelona i två viktiga matcher.Ändå har de häng på ligaguldet eftersom de fullkomligt kör över andra motståndare. Jag tror och hoppas att dem kommer att greja det å petar ner Barcelona snart. Faktum är att Real har ett mycket lättare spelschema framöver än vad Barca har. Jag tror på dem och jag undrar vilket ramaskri som kommer att komma i den svenska pressen när Real plockar hem ligan. Detta beror naturligtvis på att Zlatan är den svenska medias gullegris nr,1. Svensk media drömmer om att han ska få framgångar vilket jag inte gör då jag tycker att han verkar vara en osympatisk lirare. Så jag säger forza Real och vinn ligan. allt för idag, fred!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar